flickrchicks - pink girls

05 January 2006

Orgazm na Polskim

Zapis rozmowy z czata :

Milejdi
Cosmo uczy, że na zebraniu można sobie zrobić dobrze.
Jak ĆWICZYSZ MIĘŚNIE ZWIERACZY
LARA Croft
Ja kiedyś miałam orgazm na polskim
Milejdi
JAK?!?
Lejdi Godajwa
GADAJ!
LARA Croft
Majtki mi się wrzynały, a miałam OWULACJĘ
Lejdi Godajwa
(a jak ja wolę przedmioty ścisłe, to mogę na matematyce spróbować?)
LARA Croft
(ja miałam matmę ze starą babą.. A polski NIE)
Lejdi Godajwa
(aha)
Milejdi
No i co? Z majtek i owulacji ci się ten orgazm zrobił?
Ty jakaś DZIWNA jesteś!
LARA Croft
A ty NIEDOŚWIADCZONA
Lejdi Godajwa
Milejdi, ty chyba najwyraźniej NIGDY NIE MIAŁAŚ PORZĄDNEJ OWULACJI, skoro tak twierdzisz!
Z żadną owulacją nie było ci nigdy dobrze???
DALILA
A moja koleżanka i Godajwy też - niejaka O., to pisała, że jak się ma KOLCZYK TAM, to się ma orgazm NA OBIEDZIE U CIOCI
Godajwa, zaświadcz!
Lejdi Godajwa
PISAŁA! A O. się ZNA - ma WSZĘDZIE kolczyki!
DALILA
I się tylko tak robi, że się POCIERA nogą o nogę i żaden chłop! TYLKO KOLCZYK!

Znaleziono na: lejdis.blog.pl

0 Comments:

Post a Comment

<< Home