flickrchicks - pink girls

05 January 2006

Seks i ekipa Yelonek

No więc stało sie tak jak przeczuwałam.. pojechałam do Zakopca.. wynajeta chata jedna laska czyli jaoczko i wiadomosc ze ma jechac jego bylawrr .. ale sie wkurwiłam to szok.. no na miejscu kapa troche bo malo kogo znałam ale jakos dalam sobie rade.. przyjechała Marta (jego była) ale okazało sie ze ona jest z facetem wiec uff.. zaczeło się palenie.. picie i ogladanie filmów.. no sieka z mozgu.. w pewnej chwili zauwazyłam jego spojrzenie.. było wyczekujące, namiętne i czułe.. poprostu KOCHAM tego faceta i to mnie martwi żal bo zabardzo sie w niego wtłaczam (jak mozna to tak napisac) poprostu zaczyna mi na maxa zalezec.. a moze juz od dawna tak jest tylko nie dopuszczam do siebie tej mysli?? kiwnelismy sobie ze wychodzimy z pokoju i poszlismy do drugiego pokoju.. tam rzucilismy sie na siebie jak dwa wygłodniałe psy.. poprostu za długo sie nie widzieliśmy.. a tak na marginesie to musimy sie ukrywac z naszym związkiem ale nie pytajcie sie dlaczego.. to dluga historia.. to była chwila która dla mnie trwała wiecznie.. zaspokoilismy pierwsze pragnienia.. znowu wrocilismy do pokoju.. nie mineła godzina (juz prawie wszyscy zaliczyli zgona) nie wytrzymalismy i zmylismy sie do innego pokoju.. a tam bez zadnych wstepnych ceregieli sciągnelismy z siebie ubrania i rzulilismy sie na łóżko i zaczelismy sie całowac, juz nadzy kochalismy sie jak szaleni.. w sumie juz z tego pokoju nie wychodzilismy.. gdy juz pierwszy raz nas troszeczke zaspokoil przyszedl czas na drugi raz.. lezelismy sobie spokojnie.. nadzy wtuleni w siebie gdy nagle znowu mnie złapała chcica i reka zaczełam masowac go po podbrzuszu i zeszłam nizej.. poczułam ze jego penis twardnieje a oddech staje sie szybszy.. pierwszy raz kochalismy sie nie mysląc czy nam ktos wejdzie.. czy o tym ze musze jechac juz do domu.. NIE ta noc była nasza tylko i wyłącznie nasza.. polozyl sie na boku i zaczął delikatnie bawic sie moją łechtaczką a ja poprostu szalałam tak wspaniale to robic.. piescil mnie całą i ja tesh nie pozostawałam dłużna.. pozycja 69 i wszelkie rodzaje innych pieszczot były przez nas wykorzystane.. kochalismy sie szalenie.. az do momentu kiedy to zaczął mnie bolec brzuch.. z głodu rumieniec.. tak sie facet martwił ze wstał i mi goracy kubek zrobil.. potem usneliśmy wtuleni w siebie.. ale tym razem sie ubrałam.. za pare godzin obudzilam sie, spojrzałam na niego.. tak słodko spał.. niechcacy poruszyłam.. przycisnął mnie do siebie mocniej az mi sie goraco zrobiło ale poczułam jego bliskosc.. byłam w niego wtulona.. znowu mi sie zachcialo i zaczełam piescic go.. obudził sie i z usmiechem na twarzy powiedzial.."Ty chyba chcesz zebym zaraz Cie rozebrał" i kolejny raz sie kochalismy.. tym razem delikatnie.. powoli nasyceni sobą.. niedawno wróciliśmy.. odwiózł mnie do domu i pojechał do siebie.. ja juz za nim tesknie.. ale teraz nie predko sie zobaczymy żal a ja juz niewiem co to bedzie.. zobaczymy.. mykam papa całus do jutra

Znalezione na: erotomanka.blog.onet.pl

0 Comments:

Post a Comment

<< Home