flickrchicks - pink girls

05 January 2006

Zajebisty wystrzał w buźke

Ale mam ochote jakiegos goracego kutaska mmmm szkoda ze nie mam teraz przy sobie takiego...chcesz wiedziec co bym z toba teraz zrobila?wyobraz sobie ze siedzisz sobie przed kompem...podchodze do ciebie od tylu i zaczynam lizac cie po szyi...mmm raczkami schodze od przodu coraz nizej dochdze do rozporka i rozpinam go...klekam przed toba i zdejmuje ci spodnie...ja mam na sobie jakis seksowny ciuszek...widze jak twoj kutas stoi mmm jest taki naprezony i taki duzy...uwielbiam takie...biore go w raczki i zaczynam go delikatnie obciagac ale ty juz nie wytrzymujesz i lapiesz mnie za wlosy i nadziewasz mnie na swojego ogromnego fiuta...zacznym go lizac coraz gwaltowniej mm tak jest pyszny,cudowny...wkladam go calego po same jajeczka zaczynasz pojekiwac i stekac mmmm trzymasz mnie za wlosy i mocno mnie nabijasz...wyjmuje go z buzi obciagam go raczkami sciagma skorke i lize twoja czerwona,nabrzmiala glowke mmm sam jej widok sprawia ze mam mokro w majtkach...bawie sie nim a teraz lize twoje jaderka..wkaldam je do buzi i lize ssie mmm sa zajebiste!czuje jak twoj kutasek zaczyna pulsowac aty coraz mocniej mnie na siebie nabijasz o tak...jjeeeee....jestes zajebisty i cche zebys spuscil mi sie do buzi...chce poczyc smak twojej spermy w moich usteczkach..tak juz czuje ze dochodzisz wiec pachj mnie mocniej wsadzaj go calego po ame jaderka...o tak...leci leci leci...jest jej mnostwo jest swietna...chce ja polykac i chce jje jak najwiecej...resztki wyplywaja mi kacikami ust,rozmasowujesz mi reszte na moich nabrzmialych cycuszkach i brzuszku...mmm..bylo cudownie tobie tez sie podobalo ?czekam na komentarze i zapewniam ze to nie ostatnia taka zabawa z oliwcia ;) muuuaaa ;) Oliwcia ;)

Znaleziono na: slodka-dupcia.blog.onet.pl

0 Comments:

Post a Comment

<< Home